De oblygas salong på McNeil AB - AstronomiGuiden | Forums | FOTO och BILDBEHANDLING

Användarnamn

Lösenord

Glömt ditt lösenord?
  Bli medlem!

Information

MAF Starparty 2010
Midtjysk Astronomiforening anordnar 9-12 september "MAF Starparty 2010".
Det hela äger rum i Engesvang på Jylland, Danmark.

Mer information hittar ni på länken nedan.
 MAF Starparty 2010

STARTSIDAN FORUM KALENDER AG-KATALOGEN AG-ARKIV KöP & SäLJ LäNKAR LOGGA UT
   Aktiva ämnen  Sök i forumet

Forum
Forum » AMATÖRASTRONOMI » FOTO och BILDBEHANDLING
De oblygas salong på McNeil AB

Skafar65 Postad -  25 jun 2010   16:55:59

Hej

De oblygas salong startade i vecka och undertecknad är en av utställarna på denna. McNeil i Helsingborg som jag jobbar på tillverkar Nicorette produkter som de flesta kanske känner till? Företaget har en aktiv konstförening (Leonardo, skapades redan på gamla LEO tiden för över 40 år sedan) med över 300 medlemmar. På utställningen finns allt från näverkonst, knyppling till "vanlig" konst och så då fotokonst som man själv kanske hamnar under.

Bilden nedan visar mina "verk" dagen innan som jag tyckte blev en kul bild. "Tavlorna" som jag spikat fast lister på ligger utlagda på vårt trädäck vilket ger en spännande effekt. Bilderna som är i högsta upplösning är uppblåsta på upp till 1,5 x1 meter stora vinyldukar blev faktiskt riktigt bra (om jag får säga det själv) Kanske dyker det upp någon bild från utställningen i veckorna fram över.

Trevlig Midsommar! //Micke

Signatur

"What planet is this, mmmh? Let there be rock´n roll!

Robin_ Postad - 25 jun 2010  17:08:45

Är ingen expert på att döma bilder men jag måste i alla fall från mitt perspektiv säga att dom ser oerhört fantastiska ut!

Signatur

Robin Andersson

Skafar65 Postad - 25 jul 2010  14:28:05

Hej i "sommarvärmen"!

Min semester har börjat nu, det märks på vädret! I brist på annat kommer här några bilder från utställningen som blev väldigt lyckad måste jag säga!

Sista dagen på de Oblygas salong på McNeil i Helsingborg. Utställningen varade i ca en månad och där ställdes ut allt från knyppling till Astrofoto. Jag fick många possitiva reaktioner från mina arbetskamrater. Tackar för det! Frågorna var också många och jag hade väl ett par spontana "föredrag" inför nyfikna åskådare

Bilderna är upptryckta på kanvas och den största är ca 800x1200. Jag fick faktisk sållt några! Bilderna går att beställa.

Mvh //Micke

Signatur

"What planet is this, mmmh? Let there be rock´n roll!

Hoppa till:

Sponsra oss?
Det kostar att finnas tillgänglig på internet, och eftersom AstronomiGuiden ägs av en privatperson mottages alla donationer tacksamt!

Svenskt
Bankgiro 218-3036 mottagare ASTRONOMIGUIDEN

Minsta summan att sponsra med är 50 SEK för bankgiro! Detta beror på att banken drar av en administrativ kostnad för varje insättning.

Sponsrade pengar kan ej betalas tillbaka!

Privacy

© 2010 AstronomiGuiden.com. All Rights Reserved.

Högst upp på sidan
Laddades på 0,078 sekunder.